دیتا سیستم آموزش

 نرم افزار، سخت افزار،شبکه و طراحی سایت

سال 1400 منتظر شما در این سایت هستم

فروشگاه دیتا سیستم

دیتا سیستم فروش انواع سیستم های کامپیوتری

به سایت ديتا سيستم خوش آمديد دیتا سیستم در زمینه کامپیوتر ، نرم افزار، سخت افزار، شبکه ، فروش انواع سیستم های کامپیوتری و طراحی سایت فعالیت می کند. سایت دیتا سیستم شامل آخرین ، بهترین، جدیدترین ، ناب ترین، تازه ترین، مفیدترین، جنجالی ترین ، عجیب ترین ،شگفت انگیز ترین، به روزترین خبرها و تازه های دنیای آموزش و پرورش - نرم افزار، سخت افزار- اینترنت – IT- تکنولوژی – سلامتی – عکس - بانك سوال- ايرانگردي - ايران شناسي - دانستني ها - سخنان و حكايات - طنز جوك و اس ام اس - موزيك ، موسيقي و آهنگ - كامپيوتر و اينترنت - دانلود نرم افزار دیتا آزمون - سوالات تستی- شعر و سخن و آموزشي - هنر و هنرمندان با تشكر مديريت سايت ديتا سيستم مرتضي فتوحي

طراحی سایت های حرفه ای،آموزشی و تبلیغاتی در اسرع وقت توسط دیتا سیستم

Error
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • Error loading component: com_languages, 1


شیوه جرم‌گیری دندان در منزل

می خواهیم روشی جالب و مفید را برای جرم گیری دندان هایتان در منزل به شما در چند مرحله آموزش دهیم با ما همراه باشید.


 
دهان خود را با شوینده‌ی ضدعفونی‌کننده بشویید و این کار را یک روز در میان تکرار کنید تا تشکیل جرم‌ها را کنترل نمایید.
 
با گذر زمان مقداری جرم روی دندان‌ها ایجاد می‌شود، و اگر این جرم‌ها کنترل نشوند می‌توانند موجب بیماری پریودنتال (بیماری بافت‌های نگه‌دارنده‌ی دندان‌ها) شوند. باوجودی که بهترین روش برای از بین بردن جرم‌ دندان‌ها رفتن به دندانپزشکی و تمیز کردن حرفه‌ای است،
 
وسایل لازم برای جرم گیری :
جوش‌شیرین
نمک
آب
یک فنجان
مسواک
هیدروژن پراکسید
دنتال پیک (وسیله‌ای نوک‌تیز مخصوص دندانپزشکی)
شوینده‌ی ضدعفونی‌کننده‌ی دهان
 
مرحله اول :
یک قاشق غذاخوری جوش‌شیرین را با نصف قاشق چای‌خوری نمک در یک فنجان کوچک ترکیب کنید. مسواک خود را با آب گرم خیس کنید و آن را در این ترکیب فروببرید.
 
مرحله دوم :
باقدرت و انرژی این ترکیب را روی دندان‌های خود بمالید. در فواصل معین آب دهان خود را خالی کرده و مسواک را دوباره در ترکیب فروببرید. برای پنج دقیقه به مالیدن این ترکیب بر روی دندان ‌های خود ادامه دهید.
 
مرحله سوم :
به‌اندازه‌ی یک در شیشه از هیدروژن پراکسید را با نصف فنجان آب گرم ترکیب کنید. برای یک دقیقه این محلول را غرغره کنید، سپس آب دهان خود را خالی کرده و با نصف فنجان آب سرد دهانتان را بشویید.
 
مرحله چهارم :
با استفاده از یک جرم‌گیر حرفه‌ای دندان (دنتال پیک)، جرم‌های زرد را از روی دندان‌ های خود بخراشید. مراقب باشید لثه‌ها را نخراشید، زیرا این کار موجب سوزش و ناراحتی شده و احتمال آسیب وجود دارد. مراحل ذکرشده در بالا جرم‌ها را نرم کرده و باعث می‌شود آن‌ها به‌راحتی از روی دندان‌ها پاک شوند.
 
مرحله پنجم :
دهان خود را با شوینده‌ی ضدعفونی‌کننده بشویید و این کار را یک روز در میان تکرار کنید تا تشکیل جرم‌ها را کنترل نمایید.

Add comment


Security code
Refresh

فرم ورود