دیتا سیستم آموزش

 نرم افزار، سخت افزار،شبکه و طراحی سایت

سال 1400 منتظر شما در این سایت هستم

فروشگاه دیتا سیستم

دیتا سیستم فروش انواع سیستم های کامپیوتری

آمار بازدیدسایت

02647433
امروز
دیروز
هفته جاری
ماه گذشته
ماه جاری
هفته گذشته
بازدید کل
148
3115
3831
2517325
11759
11680
2647433

آی‌پی شما: 52.14.221.113
Fri، 19 Apr 2024
به سایت ديتا سيستم خوش آمديد دیتا سیستم در زمینه کامپیوتر ، نرم افزار، سخت افزار، شبکه ، فروش انواع سیستم های کامپیوتری و طراحی سایت فعالیت می کند. سایت دیتا سیستم شامل آخرین ، بهترین، جدیدترین ، ناب ترین، تازه ترین، مفیدترین، جنجالی ترین ، عجیب ترین ،شگفت انگیز ترین، به روزترین خبرها و تازه های دنیای آموزش و پرورش - نرم افزار، سخت افزار- اینترنت – IT- تکنولوژی – سلامتی – عکس - بانك سوال- ايرانگردي - ايران شناسي - دانستني ها - سخنان و حكايات - طنز جوك و اس ام اس - موزيك ، موسيقي و آهنگ - كامپيوتر و اينترنت - دانلود نرم افزار دیتا آزمون - سوالات تستی- شعر و سخن و آموزشي - هنر و هنرمندان با تشكر مديريت سايت ديتا سيستم مرتضي فتوحي

طراحی سایت های حرفه ای،آموزشی و تبلیغاتی در اسرع وقت توسط دیتا سیستم

Error
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • Error loading component: com_languages, 1


تماشا کنید: عمیق‌ترین استخر جهان

هتل چهار ستاره Terme Millepini در ایتالیا که توسط معمار نام آشنای ایتالیایی Emanuele Boaretto طراحی شده است به یک مرکز شنای فوق العاده مجهز می‌اشد، که هم اکنون عنوان عمیق ترین استخر جهان را یدک می‌کشد.
به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، مرکز شنای این هتل که ساخت آن از ماه ژوئن آغاز شده است، از عمقی 40 متری و یا برابر یک ساختمان 12 طبقه برخوردار است و در طبقات مختلفی گسترش داده و از ابعادی برابر 18 در 21 متر ساخته شده است که هر چه قدر در آن پایین تر می روید سطح مقطع آن کاهش می یابد، علاوه بر این موضوع درون استخر سازه هایی تونل مانند ساخته شده است که محیط را برای تمرین غواصان غارنورد شبیه سازی می کند، علاوه بر این موضع شنا در عمق 40 متری آب باعث می شود که غواصان محیط هایی مانند دریاها و اقیانوس ها را بهتر درک کنند.
 
 
 
 
شنا در این استخر برای کسانی که در هتل اقامت دارند رایگان است همچنین برای رفتن به عمق چهل متری نیازی به پوشیدن لباس مخصوص شنا نیست زیرا دمای آب و فشار آن همواره توسط کامپیوترهای مختلف در حال کنترل است، علاوه بر این موضوع حتی اگر نخواهید درون استخر شنا کنید می توانید توسط پل های شیشه ای که درون آن قرار گرفته است از محیط داخلی استخر دیدن کنید. در پشت بام سازه ی این استخر محلی برای گرفتن حمام آفتاب تهیه شده است. این استخر علاوه بر ابعاد و سازه ی خاص خود از نظر آب مورد استفاده نیز خاص است، زیرا از آب معدنی برای پر کردن آن استفاده شده است.
 
مدیر این هتل در رابطه با این مجموعه ی آبی اعلام کرده است : ما این استخر را با رسیدن به اهداف خاص و طولانی مدت و با در نظر گرفتن شرایط محیطی و اجتماعی منطقه ساخته ایم. این استخر در پارک ملی Euganean ایتالیا ساخته شده است و سازندگان آن قصد دارند با استفاده از چمن پوشش بیرونی استخر را بپوشانند تا سازگاری بیشتر با محیط اطراف آن داشته باشد.

Add comment


Security code
Refresh

فرم ورود

آخرین ثبت نام كنندگان

  • msEJjveW
  • VPAUvHyZcWOa
  • HeQycoGR
  • ccpqhcjmq.t
  • tpjjbwqtt.d
  • iyjpYb.ptjpthd
  • aOJIUJ.qdbpmmh

-- تمامي حقوق براي سایت ديتا سيستم محفوظ است--